Fasciatherapie

Fasciatherapie is een zachte, diepgaande, niet-manipulatieve vorm van behandelen.

Fasciatherapie betreft een globale benadering van het lichaam.

Fasciatherapie is een persoonsgerichte vorm van therapie.

Ze is gebaseerd op de unieke werking van het lichaam met zijn invloed op heel het functioneren van de persoon zowel motorisch, psychisch en gedragsmatig.

Meer info op www.fasciatherapeuten.be

Maak een afspraak bij WEEKERS BRIGITTE of HEYNICKX BRITT.

Versterk je afweersysteem

Kpni ( Klinische Psycho-Neuro-Immunologie) bestudeert hoe je op een natuurlijke manier kan bijdragen aan je eigen gezondheid. Inzicht in het ontstaan van je ziektebeeld/klacht brengt helderheid zodat je optimaal gemotiveerd kan geraken om specifieke aanpassingen te doen. Informatie krijgen en het werken aan een betere levensstijl, slaap-waakritme, rust-werkbalans, schermtijd, gedachtengang, emoties leiden naar verandering dat een genezingsproces in gang zet. Zeer interessant! U zal verstelt staan van wat je zelf kan bijdragen!

Kaakklachten

Het kaakgewricht of Temporomandibulaire gewricht verbindt de onderkaak met de schedel en speelt een cruciale rol bij het kauwen, spreken en openen en sluiten van de mond. Een Temporomandibulaire Dysfunctie TMD is een verzamelnaam voor aandoeningen die pijn en disfunctie veroorzaken in het kaakgewricht, de spieren die verantwoordelijk zijn voor kaakbewegingen en omliggende structuren.

Relaxatietraining

Heb je last van een Burn Out of overmatige stress ? Aan de hand van statische en dynamische relaxatieoefeningen kunnen fysieke en mentale klachten behandeld worden. Maak Uw afspraak bij WEEKERS BRIGITTE of HEYNICKX BRITT.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}